Ny toa

Har inte bloggat på några dagar men jag har varit så trött. Det här vädret är inte det bästa för mina stackars muskler och konstant värk gör att man blir trött. Tur jag har min lilla kille att gosa med (Lexi vill inte gärna gosa så mycket längre - mamma är ju pinsam då). Dessutom är Skrynklan bättre än en vetevärmare. Bara lägga upp han på nacken så lägger han sig tillrätta och sover och jag har det varmt och skönt:p
 
Idag har det iaf inhandlats en ny kattlåda. En PeeWee fick det bli. Skrynklans uppfödare hade en sån så här behövdes det ingen invänjning. Herrn klev rakt in och kissade. Får se hur lång tid det tar innan vår liilla Mimmi lär sig gå på den lådan. Hoppas båda gillar den. Får nog köpa en till då. 
 
imorgon mina vänner är det måndag vilket betyder ny vecka. Den veckan när vi får hem Mimmi! Bara fyra dagar kvar:D
 
Skrynklan heter egentligen Smeagol (den snälla varianten på Gollum) och ibland är han väldigt lik den figuren. Visst är det lite "My precious" över honom här:p
 
Glöm inte att kolla de nya länkarna jag lagt till.


Kommentarer
Mamma

Lite Golum över han ibland kanske :)))

2013-02-10 @ 19:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0