Tisdag igen

Idag är det tisdag igen. Jisses vad dagarna går fort! Förra veckan bara sprang iväg. Kom hem från Norrköping på måndag kväll. Jag fick tillbaka bilen på tisdagen=) Äntligen!!! Jag hade en massa att göra i skolan. Problem med Lexis förskola. Lexis logopedbesök (hon älskar sin logogped som tur är). På torsdagen kom min svärmor och skulle vara med Lexi på förskolan så det pratade skruttan om hela veckan=) Samtidigt på torsdag morgon så kom låssmeden och han var tvungen att byta vårat lås (gick inte att laga) så det blev lite struligt med nycklar och alla som behövde komma in under dagen och Chris och Lexi som redan gått med de gamla nycklarna (vi trodde låset gick att laga). Den här veckan fortsätter i samma fart. Igår var jag först och hämtade Karro i Gullmars. Sen till Annie, Claes och Filippa och hämtavår borr och sen till Martina i Sumpan.Spännande att hitta dit med hjälp av gps:en... =) Satt och skrev tenta hela dagen igår så nu är jag mer eller mindre klar. Bara lite småsaker kvar. 
Idag har vi utvecklingssamtal på Lexis förskola på morgonen, högskolan mellan 10-14 och sen hem och laga mat och plugga för att efter det åka till badet och simma när resten av familjen kommit hem. 
Imorgon lovade jag att följa med lexi till förskolan så imorgon är jag där. På torsdag ska lexi vara med farmor igen=) De skulle antagligen gå på teater. Fredag är det högskolan hela dagen och när jag kommer hem vid 17 så ska jag, lexi och katterna åka till Norrköping. Lexi ska vara där i två veckor när jag gör min Vfu (verksamhetsförlagd utbildning). Kommer ha så långa dagar då och vill inte ha henne så länge på förskolan. 
Han med ett besök till läkaren i fredags också så nu kanske jag får ordning på magen (vill inte att de går ne rmed en kamera och kollar!).
 
Katterna då? Jo de mår hur bra som helst. Hopp och skutt och kurrande. Är så kul att se hur mycket Skrynklan har ändrats sen vår lilla Mimmi kom. Han är en riktig hönsbrorsa som alltid ska se vad syrran gör och tvätta och vakta henne <3 Börjar fundera på när jag ska ställa ut dem och funderar på utställningen som är i Norrköping efter sommaren. Smidigt och bra med boende då också=)
Aldrig varit med om en katt som spinner så mycket som denna lilla sötnos<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0