Snart så.... :D

Ja snart så kommer min lilla älskling äntligen hem:)) Imorgon ska hon och hennes syskon kastreras så då håller vi alla tummar vi har för att allt går bra för dom. Jag kommer väl vanka som en äggsjuk höna ända till jag hör något. Höns mamma... :p Storebror här hemma har spenderat dagen med att grilla sig själv på min systers element. Under duntäcket och tryckt mot elementet blir man lagom vändstekt:p 
 
Matte jag är jätteduktig på att fota. Kolla bara ska du få se. Om jag klappar till mobilen samtidigt som du trycker ska du se att bilden blir så där härligt suddig som du vill ha den...
 
(kolla gärna på länkarna jag lagt till på bloggen. De är dels andra sphynxbloggar och så är det en länk till Mimmis gulliga uppfödare Annicka på SE*sss nakedstar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0