Test av snugglesafe

 
Åkte ner till Norrköping idag så då testade vi ju så klart att ha snugglesafe:n i transportburen och gissa om det var en liten nakenfis som njöt! Snugglesafe i botten, fleecefilt ovanpå och så hade han själv en fleecetröja på sig. Varmt och skönt hade han det (och så sussade han också hela vägen ner =D ). Blir till att beställa en till till Mimmi!
Kollade på kalendern igår och nu är det inte långt kvar till vi får hem henne. Längtar efter lill<3:at.
Annars försöker jag ta det lugnt. Vårdcentralen misstänker att jag fått magsår men de hade ingen tid till mig i fredags och närakuten ville inte ta emot mig om jag inte kräktes blod (jag kräks "bara"). Hoppas på att vårdcentralen har en tid nästa fredag när jag är hemma igen. Till dess blir det omeprazol och kopiösa mängder Proviva. Nu ska jag kolla på melodifestivalen mysa med familjen. Trevlig kväll på er alla=)
 
Avslappnad katt... =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0