En ny blogg

 
Ja jag kan inte riktigt bestämma mig för vart jag ska blogga. Min förra adress var jättebra men blev för dyr att ha så nu är jag tillbaka på blogg.se men under ett nytt namn. Istället för annsofiekjellberg.blogg.se så är det nu sphynxar.blogg.se kortare, lättare och namnet ger ett hum om vad man kommer få läsa om. Jag kommer skriva och mig själv och min familj också men dottern är inne i en period då hon inte vill bli fotad utan att göra en massa knasiga miner. Än så länge kommer det bara vara bilder på min lilla sphynx- kille. Min lilla tjej får jag hem i mitten på februari så då kommer det dyka upp bilder på henne också:)
 
Nu ska jag försöka sova. Ska upp skapligt imorgon och in till stan för att hämta mamma. Jag som älskar att köra bil mitt i smeten... :)


Kommentarer
ANNICKA

ska bli roligt att följa er här=)

2013-01-26 @ 02:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0