Grattis mamma

Grattis världens bästa mamma på födelsedagen<3 Idag fyller mamma år så vi började dagen med att fira henne. Sång, paket och fika på sängen (lexi gillade fika-delen). Vid lunch kom mormor och morfar och så åt vi tacos=)
Har lekt med min nya kamera idag. Skit vilka bilder man kan få! Har fotat med macro-inställningen en del och sen zoomat in och man ser verkligen allt! Gillar att fota men har inte haft någon lust på sista tiden när min gamla kamera bara har krånglat. Gula, suddiga bilder och så tar den femton tmmar på sig att ta varje bild. Men nu har jag en ny liten och smidig en som tar världens bilder. Och lättanvänd är den också=)
 
Sitter och testar en ny dator nu också. Hade en dator som dog så då köpte thomas en ny till mig men även den dog efter att windows skickat ut en uppdatering. Thomas har kollat på den men den vill inte riktigt börja leva igen. Testar en av pappas nu för att se om jag  gillar den. Än så länge är jag nöjd. Tangenterna är lite annorlund på denna men man vänjer sig vid det med. Den är mindre än den jag har så jag kan enkelt stoppa ner den i väskan och ta med den till skolan.
 
Ska strax lägga mig och läsa men lägger upp lite bilder första.
God natt och sov gott=)


Kommentarer
Mamma

Tusen tack för en underbar dag,gillar morgon bilden på mej ......not ❤

2013-03-16 @ 20:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0