Nu går han=D

Idag går mitt hjärta på båda sina framtassar igen=D Gud vad skönt det känns! Jag mår verkligen jättedåligt när jag ser att han har ont och inte mår bra. Han är ju min lilla bebis han också=) Jag var nere till djuraffären idag iaf och köpte en foderautomat/aktiveringsmaskin till honom. Såg på en sphynx-sida att djurmagazinet hade ett erbjudande på dom nu och det måste ju skrynklan och mimmi ha...=P 
Har skällt och gormat på bilfirman också men det slutade med att vi får betala för de nya spridarna själva (om vi inte vill ha något skit från skroten). Bye bye 7500:- Och Skrynklans veterinärbesök var ju inte heller billigt... Känns som vi är inne i någon dålig fas just nu. Igår låg jag dessutom med huvudet i toan för min magkatarr var hemsk. Märkte på dagen att den var värre än vanligt med på eftermidagen när jag hämtat hem lexi från kalaset hon var på så vände sig hela magenpå mig. Nåja imorgon är en ny dag. Nu ska jag bära in lexi i sängen och sen ska jag ta Skrynklan och gå och sova. Behöver min lilla nakna sängvärmare (kan knappt sova annars). Sov gott alla=)
Nu har Skrynklan (och Mimmi) både vattenautomat och torrfoderautomat.
 
Alexis är redo för att gå på sitt första kalas.


Kommentarer
Mickaela

Söt tjej!

2013-01-28 @ 21:13:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sphynxarna.blogg.se

En blogg mina (snart två) nakenkatter/ sphynxar. Jag skriver också om min vardag som gift småbarnsmamma och livet som student.

RSS 2.0